Облаштування окремого навчального куточка вдома теж навряд чи допоможе, оскільки усю квартиру чи будинок дитина сприймає як місце для здійснення звичної повсякденної діяльності.
Натомість приміщення дитячого центру чи садочка відразу асоціюється у дитини з новою діяльністю. Та й обстановка таких навчальних закладів відповідна: столики, стільчики, дошка, комп’ютер, шафи і полички з усілякими навчальними матеріалами.
Інші діти в групі, що займаються разом і виконують завдання вчителя, є додатковим стимулом для мозку дитини асоціювати це приміщення з навчальною діяльністю.
Але найважливішим аспектом є професійні знання педагога.
Коли мова йде про заняття з дітьми дошкільного та молодшого шкільного віку, то пересічній людині здається, що немає нічого складного в тому, щоб навчити дитину елементарним, базовим речам: уявленням про навколишній світ, основам математики чи грамоти. Адже усі дорослі знають все це.
У цьому й полягає найбільша помилка.
Насправді, діти дошкільного і молодшого шкільного віку – найважча аудиторія, їх найскладніше навчати, тому що потрібно вчити «з нуля», закладати основу.
Педагог дошкільної та початкової освіти повинен досконало знати педагогіку, зокрема, дидактику, методику викладання різних дисциплін, психологію, фізіологію, адже він формує фундамент, на якому ґрунтуватиметься усе майбутнє дитини. Тож нехай вас не вводить в оману простота матеріалу, якому треба навчити дитину, складним є шлях, спосіб, як це зробити.
Згадайте давню істину: кожен повинен займатись своєю справою. Не варто мамі, татові чи бабусі переймати роль вчителя, навіть якщо мама, тато чи бабуся є педагогом за фахом. Для дитини ви завжди будете рідною людиною з відповідною роллю, а не вчителем в професійному розумінні цього слова.
Коментарі
Дописати коментар